~KaU, aKu, dan DiA~

Kau.. Aku.. dan Dia..
Sungguh..
Semuanya berbeza..
kau dan aku serupa..
Dia berbeza..
Maha Agung, Maha Kaya.. Maha segalanya..
Dia Pencipta, kita dicipta..
di lembayung petang..
aku melakar kisah..
kisah antara duka dan suka..
yang tercoret bagai pelangi dalam kehidupan……
kau..
bagai bayang yang selalu mengekor rapat..
tetap dalam senyap..
setia..
sehingga sukar ku menghalau rindu..
sungguh..
dan tangis itu datang lagi..
senja itu datang lagi..
dan saat itu, kau tiada lagi di sisi..
mana..?? mana..??
mana dirimu…
aku merindu..
lagi..
Dia..
Sang Kekasih Agung..
Pencinta Sejati..
Kembaraku di bumi gersang..
membuatkan diri terasa kerdil..
sekerdil-kerdilnya..
kan ku gapai cinta-Nya..
untuk memiliki hatimu…

0 Comments:

Post a Comment



~ C.i.N.t.a...c.U.m.A...B.u.A.t..-.N.y.A ~

~ C.i.N.t.a...c.U.m.A...B.u.A.t..-.N.y.A ~

~ f0fuLaR ke ~

Blogger Template by Blogcrowds