~ LuV Ya..!! ~

 

Alhamdulillah.

Kenyang.

Hehee~

Bile da lewat malam niy, lapo laa pulak..

Thanks to adik, masakkan telur hancur untuk kite mam..!!

**as I lost my spec… (-.-“)

Wee..!~DSC00075

Thanks dik.

Teringat pulak mase dok asrama dulu, skolah menengah. Adik taw kakak suke mam roti+telur anco. Hehee~

! day, u co0k that mashed egg and packed it with bun, n brought it to me at hostel. Sohepi at that time, eating with u and ummi.

Sori coz I’m not dat ‘cleva’ in showing my luv.

 

LUV YA, PEACOCK..!! ♥

 

 

Sok ummi, adik, ngan angah will depart to Kedah, tinggalla kakak, ayah ngan Syahirah kat umah. (T_T)

3 Comments:

  1. mohad said...
    salam ziarah
    i'm nobody said...
    dapnye.. fav akak jgak.. :D
    kHaZiNaTuL_HuMaiRa' said...
    ^_^

    mohammad> syukran 'ala ziarah.. (",)

Post a Comment



~ C.i.N.t.a...c.U.m.A...B.u.A.t..-.N.y.A ~

~ C.i.N.t.a...c.U.m.A...B.u.A.t..-.N.y.A ~

~ f0fuLaR ke ~

Blogger Template by Blogcrowds