~p0h0n BeSaR iTu..........~

Dr Kabil Akhbar katanya "ALLAH s.w.t telah menciptakan sepohon pokok di bawah Arsy yg mana daunnya itu sama bnyk dgm bilangan makhluk yg ALLAH ciptakan. jika seseorang itu telah diputuskan ajalnya, maka umurnya hanya tinggal 40 hari dr hari yg diputuskan . dan jatuhlah daun itu kpd Izrael,maka tahulah Izrael bahawa dia telah diperintahkan unk mencabut nyawa org yg tertulis pd daun tersebut.

setelah itu mereka menyebut org tertulis namanya di daun terdebut sebagai mayat di langit, padahal dia masih hidup di dunia unk jangka masa 40 hari dan diterangkan bahawa akan jatuh dua titisan dr bwh Arsy pd daun yg mana nama org itu disebut sebagai mayat; satu titisan bewarna hijau manakala satu lagi bewarna putih.

dikatakan jika titisan yg bewarna hijau jatuh pd nama yg ditulis di daun itu, maka alamatnya celakalah ia dan jika titisan putih jatuh pd nama yg ditulis di daun itu, maka berbahagialah dia.

unk mengetahui tempat dia mti, maka ALLAH menjadikan malaikat Arham. apabila ALLAH menciptakan sesuatu kelahiran, ALLAH akn memerintahkan Arham masuk ke dlm sperma(janin)yg berada dlm rahim ibu dgn debu bumi yg akn diketahui di mana dia akn mati, lalu keluarlah seorg hamba itu menuju ke mana saja di pelusuk bumi ini. kemudian dia akn kembali pd tempat pengembalian debu di mana di situlah dia menemui ajalnya...

0 Comments:

Post a Comment



~ C.i.N.t.a...c.U.m.A...B.u.A.t..-.N.y.A ~

~ C.i.N.t.a...c.U.m.A...B.u.A.t..-.N.y.A ~

~ f0fuLaR ke ~

Blogger Template by Blogcrowds